BUTLER TESTNE STEZE, PROGRAM ZA AVTOMOBILE
Testne steze za osebna in lahka komercialna vozila
Butlerjevi testni in diagnostični sistemi postavljajo standarde v avtomobilski industriji za vse profesionalne uporabnike v avtomehaničnih delavnicah in testnih centrih. Sistem je narejen na podlagi modularnosti (lahko dodajata in posodabljate nove module) in preprostosti. Ko se odločite za nakup, boste pridobili najnovejšo in posodobljeno opremo, ki je v skladu z veljavnimi varnostnimi predpisi in zakoni, na podlagi katerih lahko izvajate periodične preskuse motornih vozil v različnih državah sveta.
Opis lastnosti
Glavni sestavni deli sistema so:
Kontrolna enota BURT003 / BURT009 / BURT011
Zavorni valj BURT095 / BURT102 / BURT175
Tester vzmetenja BURT202
Tester stekanja (side slip tester) BURT320IN
Na voljo je širok izbor dodatne opreme in razširitev, s katerimi si lahko prilagodite sistem po lastnih željah.
Fleksibilnost
|
Zahvaljujoč se fleksibilnosti programske opreme, ima uporabnik na voljo različne načine delovanja:
|
Modularnost
Zahvaljujoč se modularni zasnovi programske opreme, je možno tudi:
- Povezovanje z drugimi komponentami, kot so npr. merilniki motnosti, analizatorji izpušnih plinov, sistemi za nadzor žarometov... in posledično izrisovanje/izpisovanje teh vrednosti na zaslonu.
- Povezovanje z ostalimi računalniki v delavnici/prostoru.
- Upravljanje baze podtakov z informacijami o strankah in njihovih avtomobilih. To omogoča, da skozi čas lahko podate personalizirano diagnozo, saj je celotna zgodovina popravil in meritev shranjena v sistemu.
RAČUNALNIŠKO VODENA KONTROLNA ENOTA
Kontrolna enota predstavlja osrčje celotnega sistema. Vse delovne enote so povezane z njo. |
|
Poleg celostne kontrolne enote, kot sta BURT009 in BURT011, ki imata računalniško konzolo in zaslon (19'' in 22'') v priročnem ohišju, imate na voljo tudi preprostejše različice kontrolne enote, in sicer BURT003D in BURT004, ki sta v principu električni postaji. BURT003D ima priložen še preprost digitalni zaslon, pri BURT004 pa lahko po želji dobite 43'' velik digitalni zaslon z analognim prikazom (SRT007 - 43'' monitor).
Te kontrolne enote lahko namensko uporabljate za:
- Kotalni upor na enem samem kolesu;
- Ovalnost zavornih diskov (meritev na enem posamičnem kolesu) v procentih odstopanja;
- Največja zavorna sila na enojnem kolesu, na osi in skupno;
- Neravnovesje največje zavorne sile v odstotkih;
- Skupna učinkovitost zavornega sistema v odstotkih;
- Učinkovitost ročne zavore v odstotkih;
- Zavorna porazdelitev med sprednjo in zadnjo osjo;
- Teža osi (samo pri P različicah - razloženo spodaj);
- Sila na stopalko (po želji);
Sistem je primeren tudi za vozila s pogonom na 4 kolesa in za vozila, ki imajo ABS zaviranje.
Tehnični podatki Model → |
BURT009 |
BURT011 |
BURT003 |
BURT004 |
Računalnik |
|
|
||
Trdi disk |
|
|
||
Barvni zaslon |
|
|
|
|
Brezžični upravljalnik / daljinec |
|
|
||
Printer |
|
ZAVORNI VALJI
|
|
Veliki valji, zaščiteni z inovativnim smolno-granulatnim premazom, zagotavljajo popolen oprijem pnevmatike v vseh okoliščinah, prav tako pa pnevmatiko ščitijo pred obrabo.
Višja pozicija prvega valja preprečuje morebitno škodo spojlerja avtomobila zaradi stika s podlago/tlemi. Prav tako zagotavlja, da vozilo ostane na valjih med testiranjem.
Vsi zavorni valji so lahko opremljeni z (razlag kratic):
F | P | Z | W |
Samo-zaviralni motorji | Vgrajen sistem za tehtanje | Galvanizirano ohišje | Valji za pnevmatike z žebljički |
Različni modeli valjev se razlikujejo po:
F | P | PF | Motorni pogon | Max zaviralna sila | |
BURT 102/4 | BURT 102/4F | BURT 102/4P | BURT 102/4PF | 3,5 + 3,5 kW | 4000 N |
BURT 095N | / | BURT 095P | / | 4 + 4 kW | 5000 N |
BURT 102N | BURT 102/6F | BURT 102P | BURT 102/6PF | 4,7 + 4,7 kW | 6000 N |
BURT 102/7 | BURT 102/7F | BURT 102/7P | BURT 102/7PF | 5,5 + 5,5 kW | 7500 N |
BURT 175 | BURT 175NF | BURT 175P | BURT 175PF | 5,5 + 5,5 kW | 12500 N |
Tehnični podatki Model → |
BURT102/4 |
BURT095 |
BURT102/6 |
BURT102/7 |
BURT175 |
Max. test weight per axis |
|
||||
Max. transit weight per axis |
|
||||
Max. braking force |
|
|
|
|
|
Load cells accuracy |
|||||
Test speed |
|
||||
Motors |
|
|
|
||
Roller diameter | |||||
Roller coating | |||||
Power supply |
TESTER VZMETENJA
BURT 202
BURT202 vibracijski tester vzmetenja je namensko uporaben za določanje stopnje učinkovitosti vzmetenja motornega vozila. To naprava stori na podlagi metode EUSAMA, kjer meri oprijem vozila oz. analizira silo, ki ga kolo oddaja napravi med vibracijami (pri tem procesu, daje vrednost 100 statični uteži in meri odstotek spremembe sile med vibracijskim ciklom, pri čemer vzmetenje deluje kot blažilnik). Rezultati meritev oprijema kažejo zmogljivost vzmetenja za vzdrževanje stika s površino kolesa v najbolj kritičnih pogojih.
Napravo lahko namensko uporabljate za testiranje:
- Teža posameznega kolesa in osi
- Oprijem posameznega kolesa v procentih
- Odstotkovna razlika v oprijemu koles posamičnih osi
- Sistemska resonančna frekvenca (glede na položaj najmanjše sile, ki se prenaša na tla)
Tehnični podatki Model → |
BURT202 |
|
Max. test weight per axis | ||
Max. transit weight per axis | ||
Load cells accuracy | ||
Motors | ||
Coefficient of friction | ||
Power supply |
TESTER STEKANJA (side slip tester)
BURT 320 IN
Ta enota je sestavljena iz merilne in pasivne plošče, ki zagotavljata hiter pregled avtooptike. S to napravo ugotovite, ali je vozilo potrebno nadaljnjega avtooptičnega pregleda z bolj precizno avtooptično opremo. S ploščama ugotovite, ali se kolesa stekajo (side slip) - t.j., ali na razdalji enega kilometra avtomobil vozi po ravni črti in če ne, kakšen je ta odmik od ravne poti. Namen pasivne plošče je, da izniči kakršnekoli stranske sile, ki bi lahko napačno vplivale na meritev.
Tehnični podatki Model → |
BURT 320 |
|
Max. transit weight | ||
Position sensor | ||
Measuring range | ||
Weight |