CEMB ER100 EVO
Nova diagnostična naprava za uravnoteženje koles
Popolnoma prenovljena CEMB-ova naprava za uravnoteženje koles vam v le nekaj sekundah, brez fizičnih posegov v proces, izmeri dimenzije kolesa, neravnovesja, notranjo in zunanjo ekscentričnost platišča in kolesa, globino profila ter koniciteto pnevmatike.
Ergonomična oblika
Nova naprava za uravnoteženje koles ER100 EVO se ponaša s popolnoma spremenjenim videzom, hkrati pa ohranja prednosti ErgoFast linije. Linija strojev za uravnoteženje koles ErgoFast je zasnovana tako, da operaterju nudi najboljše pogoje za delo. Priročen položaj za orodje, popoln dostop do notranjega dela platišča, vsi dodatki in oprema na dosegu roke in zaslon na dotik so le nekatere izmed prednosti, ki so na voljo kupcu.
3D lasersko skeniranje
- Brezstični sistem za meritev razdalje in premera koles, ki s pomočjo LA sonarja za merjenje širine zazna s 3D natančnostjo dimenzije vsakega profila, ne glede na to kako kompleksen je. Posredovanje operaterja ni potrebno.
- Napredna tehnologija pospeši branje in izpis dimenzij brez izgube natančnosti in zanesljivosti.
- Svetlejši laser, ki omogoča izjemno natančnost med korekcijo zaradi jasne označbe mesta, kamor je potrebno namestiti utež.
- Izboljšana robustnost za daljšo uporabo. Premikajoči se deli so zaščiteni, kar zmanjša tveganje za poškodbe.
- Preprosto vzdrževanje.
Stranski laser
Dva laserja določata natančno 12-urno lego za pritrditev vzmetne uteži. Zaradi tega se zmanjša tveganje za napačno postavitev uteži.
Analiza strukture kolesa
Pogosto so vibracije v kolesu posledica strukturne (geometrične) nepravilnosti in ne neuravnoteženosti. ER100 EVO v le nekaj sekundah - po samo enem vrtljaju kolesa - izpiše vse podatke o neuravnoteženosti in ekscentričnosti platišča in pnevmatike. Operaterja bo sporočilo na zaslonu opozorilo na to, kdaj gre ekscentričnost nad zgornjo dovoljeno mejo. Če je vrednost opletanja kolesa izven tolerančnih vrednosti, vam naprava s preprostim pritiskom na gumb izriše najbolj optimalno postavitev kolesa/platišča, s katero lahko znižate ekscentričnost do dovoljenih vrednosti. Če si operater zaželi, mu naprava med istim ciklom merjenja izpiše vrednosti konicitete in globine profila, ki jih zazna med laserskim skeniranjem. Naprava lahko izmeri tudi ekscentričnost platišča samega. Dvostransko lasersko skeniranje na obeh ravninah omogoča natančno analizo strukture platišča.
Balansiranje v eni ravnini OPB
OPB (One Plane Balancing) izniči statično in dinamično neravnotežje z eno samo protiutežjo in označuje natančno lego za namestitev lepljive uteži. Stroj samodejno zazna, ali je možna korekcija obeh neravotežij z eno utežjo, in aktivira OPB program, kar je prava revolucija v uravnoteževanju koles. OPB vam prihrani čas in denar, hkrati pa povečuje vašo produktivnost.
Način za samodejno prilagajanje
Inovativen sistem za računanje tolerance AutoAdaptiveMode (način za samodejno prilagajanje) temelji na vrednotenju preostale mejne vrednosti neravnovesja, ki ustreza sprejemljivim zaznanim vibracijam. Za vsako uravnoteženo kolo sistem AutoAdaptive Mode zazna težo in dimenzije kolesa in izračuna tolerančne vrednosti, ki izničijo vibracije, zaznane na volanu. AutoAdaptiveMode zagotavlja najvišje udobje med vožnjo in vam skupaj z OPB prihrani čas za uravnoteženje kolesa.
HubMatch
HubMatch zazna neravnovesje in najvišjo točko kolesa (prvi harmonik). To izpiše na zaslonu, kar omogoča preprosto namestitev kolesa na vozilo, saj je potrebno platišče in vozilo le uskladiti z mehanskimi razmiki, to pa odpravi ekscentričnost.
Nov sistem za avtomatično pozicioniranje
Elektromagnetna zavora je bila dodana DC motorju, kar omogoča podvojeno hitrost pri pozicioniranju in takojšnjo ustavitev kolesa.
Video
Tehnični podatki
Enofazno napajanje | 115 / 230 V 50 / 60 Hz |
Max. absorbirana moč | 0,15 kW |
Hitrost vrtenja | 100 rpm |
Merilni cikel za 15 kg pnevmatiko | 4.7 s |
Merilna negotovost | 0,5 g |
Povprečni hrup obratovanja | < 70 dB (A) |
Območje nastavitve širine platišča | 1.5” ÷ 20” or 40 ÷ 510 mm |
Območje nastavitve premera platišča | 10” ÷ 30” or 265 ÷ 765 mm |
Min./Max. tlak stisnjenega zraka | 7 ÷ 10 Kg / cm2 | ~ 0.7 ÷ 1 MPa; | ~ 7 ÷ 10 bar; | ~ 105 ÷ 145 psi |
Max. teža kolesa | < 75 kg |
Teža naprave | 220 kg |