CEMB C218
C218 je na vrhu CEMB-ove ponudbe centrirnih strojev. Zaslon velikosti 17” podeljuje prestiž vulkanizerskim delanicam in jasno prikazuje informacije.
___________________________________________________
Zaznavanje podatkov o kolesu
Avtomatski merilni inštrument omogoča avtomatski vnos razdalje in premera kolesa ter prikazuje priporočljiv program centriranja (pripenjalne ali lepljive uteži) - brez napak zaradi ročnega vnosa.
Stroj omogoča operaterju, da dela po njegovih željah. Pravilno pozicioniranje protiuteži je mogoče prikaziti v dveh različnih načinih:
1. S ponavljajočo pozicijo,
2. Z običajno 12 o’clock pozicijo.
Močen elektro-pnevmatski motor pomaga operaterju pri nanosu protiuteži.
Programi: ALU S - SPLIT - MULTIOPERATER - UNBALANCE OPTIMIZATION (MATCHING)
C218 je opremljen z najsodobnejšimi programi za neravnotežne korekcije.
- ALU S: Neomejen “Lepljive uteži”
- SPLIT: Način skritih-pripenjalnih uteži (za naperami)
-Multi-operator program (4 različni operaterji)
-Minimalizacija odvečne statične neuravnoteženosti
Pnevmatsko dvigalo
Ergonomično in hitro, pnevmatsko dvigalo upravljamo s pedalom. Zagotavlja optimalno centriranje kolesa na gredo.
Uporabniku prijazen: Po dvigu kolesa v bližino grede z dvigalom lahko uporabnik za fino nastavitev izvede ročni pomik (horizontalen premik pnevmatike). Natančno spajanje med gumo in gredjo se tako doseže hitro in natančno.
EMS Sonar za meritve radialnega opletanja Run-Out (opcijsko)
Vibracije, ki jih povzroči radialno opletanje ne vplivajo na uravnoteženost pnevmatike. C218 namreč z enim samim hitrim obratom pnevmatike zazna vse vzroke za vibracije. EMS sonar, ki je dodatna oprema na napravi, ugotovi kolesno ekscentričnost z 0,1 mm natančnostjo in omogoči precizno diagnozo v le nekaj sekundah.
Kolesni ščitnik (opcijsko)
Zaradi nizke hitrosti vrtenja pnevmatike, je ščitnik opcijski. Predlagamo uporabo v primeru pogostega dela na mokrih ali umazanih pnevmatikah. Uporabnika varuje pred škropljenjem med rotacijo pnevmatike.
Video:
| Napajanje (1-fazno) | 115/230V - 50/60 Hz |
| Maksimalna poraba energije | 1,1 kW |
| Hitrost centriranja | < 100 rpm za avtomobil / 70 rpm za tovornjak |
| Absolutna napaka | ± 0,5 g |
| Korak | 1 g avtomobil / 10 g tovornjak |
| Čas trajanja cikla | 8 - 20 sekund |
| Širina platišča | 1,5” - 20” (40-510 mm) |
| Premer platišča | 10” - 30” (265 - 765 mm) |
| Maksimalen premer kolesa | 1300 mm |
| Maksimalna masa kolesa | 250 Kg |
| Zračni tlak | ~ 8-10 bar |
| Bruto teža (z nastavki in brez kolesnega ščitnika) | 252 kg |
| Bruto teža (z nastavki in kolesnim ščitnikom) | 300 kg |
| Dimenzije pakiranja (brez kolesnega ščitnika) | 148x 93x 140 cm |
| Dimenzije pakiranja (s kolesnim ščitnikom) | 148 x 128x 140 cm |





